adeh~ lelaki pon kene????!!!




harian metro harini ade melaporkan mngenai seorg lelaki DICULIK dan DISEKSA juga DIROMPAK dgn teroknye!!!! adehhh!!! nape la dunia skg nie????????


"JITRA: Seorang pemuda berusia 22 tahun terpaksa melalui tempoh 24 jam yang menakut dan mengaibkan apabila dia diculik sekumpulan lelaki sebelum dikurung, dibelasah, didera dan dibogelkan dalam kejadian di Bukit Selambau dekat Sungai Petani, baru-baru ini."


Dunia skang ni, bukan PEREMPUAN je kene sentiasa WASPADA. malah encik-encik LELAKI juge perlu sentiasa BERWASPADA!!! adoi..jemuh la nk idop kat dunia akhir zaman nie kan..??

tp yg klaka nye..lepas kene SEKSA, siap soh SIGN surat AKUANSUMPAH AKUJANJI! nie nak apply keje kerajaan ke ape??? adehhh~

"Selepas didera, mangsa diminta menandatangani surat akujanji tidak melaporkan perbuatan kejam itu kepada polis dan mereka turut mengugut akan mencederakannya dan keluarga jika melanggar perjanjian berkenaan."

Ntah la..cm klaka pon ade jugak! tp kesian...perbuatan huduh tersebut telah DIRAKAM dan DISEBARKAN dalam YOUTUBE! eh? ape title die ek?? nk carik??! :P

"kejadian itu turut dirakamkan menerusi telefon bimbit oleh seorang daripada lelaki terbabit untuk memalukannya...rakaman sepanjang empat minit 51 saat itu sudah disebarkan pihak tertentu menerusi telefon bimbit termasuk di laman Internet You Tube sejak Disember lalu....mangsa menerima rakaman itu menerusi telefon bimbit yang dihantar rakannya pada 13 Januari lalu....menunjukkan dia dalam keadaan bogel disuruh berendam dalam sebuah anak sungai di ladang kelapa sawit sebelum dibelasah termasuk ditendang di belakang leher dan badan" 

 adeh...terukye...tp PUNCA nye hanyalah SALAH FAHAM!!! sbb si abang KONONNYE PROTECT GILLER si adik...si adik sebenanye WAT HAL jugak!!!

"berpunca daripada hubungannya dengan seorang gadis berusia 20 tahun yang juga adik kepada seorang daripada lelaki yang menderanya itu"

kesimpulannye..LELAKI2 skang nie..kene sentiasa WASPADA..jgn dok bwk ANAK DARA org ke hulu ke hilir..cukup duit, masuk meminang! jauh dr maksiat, jauh dr dosa n insyaAllah mendapat PAHALA n GANJARAN BESAR dr ALLAH...
sumber: harian_metro_19mac2010 

0 cambest:

Post a Comment