Impian :)




Akhirnya impian sejak kecil nak jadik cikgu tercapai juga..

Now, I'm a teacher!! Finally!

even part time, but i feel soOoOoOoOoOOOoOoOoooooO~ excited.!

sorry 4 not having any post since June

so many bende yg kene wat!! tapi...sumenye hari yg sgt2 indah~

Skang Ms. Izyan dah pon mbiasakan diri dengan keje yg sgt best n mulia nie..

Ketabahan melayan karenah pelajar, mengajar dengan penuh dedikasi dan menyediakan segala bahan pengajaran serta jadual pembelajaran, membuatkan diri ini terasa begitu kerdil...

Betapa mulia nya tugas seoarang guru..

baru sekarang sedar betapa teruknye Ms. Izyan semasa bergelar pelajar dulu...nakal...ngada2...malas...

Ishk2...

Thanks cikgu2 yg telah mengajar Ms. Izyan sebelum nie...Ms. Izyan terhutang budi smpai mati...akan ku kenang smpai mati....

Actually, last month Ms. Izyan telah pon melangsungkan pertungan dgn kekasih hati tersayang..yang kini sudah pun menjadi tunangannku...


Thanks sbb sudi pilih diri yg serba kekurangan ini sebagai teman hidup kelak..

pada kawan2 yg datang, thanks byk2 :) cayang korg~

nanti Ms. Izyan postkan gmba lg ek..? Skang tak edit lg..nak kecik2 kan saiz. hehehehe~

Ohye..lupe plak, Ms. Izyan kini bergelar Montessori teacher kat IIUM Montessori, Gombak. Sonok layan kanak2 nie :)


Windunye kat derang.....
Malangnya...next week skola tutup for a week due to H1N1..

So, all my frens out there pls take care of yourself ya..?

Daaaaaaa~

p/s: Satu lagi impian...melangsungkan perkahwinan dgn tersayang dan menjadi isteri yg solehah sekaligus ibu yg terbaik untuk anak2 disamping keluarga yg bahagia :)

9 cambest:

Lil^GriZzLe A said...

tak cakap pun dah bertunang. merajuk lah dgn ko T_T

aku hUnNy (^_~) said...

huu..tahniah..tunang xajk pown..
cekgu izyan..nk mamam..ngee..:p

DilOt said...

tahniah ....tup2 update gambar tunang....

status kite samela..hehe....

- iNtaN @ kEcHik - said...

wat Lil^GriZzLe A:
mintak maaf le~ wat biase2 je, tak bgtau ramai org pon...
sowie sgt2 eh..? kawen kang ku ajak korg sume~ sowie...

- iNtaN @ kEcHik - said...

wat aku hUnNy (^_~) :
hehehehe~ nnt cikgu suapkan ek? nganga besaaaaarrrrrr2~~ hehehehe~ cumey~

- iNtaN @ kEcHik - said...

wat Dilot:
eh ye...? bile..? hehehe....welcome 2 our group :D

dotblogspotdotkom said...

huhu baru nak ngorat.. rupanye dah bertunang.. huhuhu..

oraik.. selamat utk kamu berdua dan sabo menanti hari bahagia.....

- iNtaN @ kEcHik - said...

wat dotblogspotdotkom:
hehehehe~ thanks pakcik :)

[NySa] said...

pic ak tuh cm budak tak siap je?
kuikuikui.

Post a Comment