BAHAGIA vs DENGKI???


lain sungguh rase bile dah bergelar ISTERI ni :D
g mane2, buat ape..tnpa rasa takut sbb suda dijaga n hubungan kami SAH DISISI ISLAM :D

kadang2 cm klaka plak~



"Sayang..nape takde PEGAWAI PENCEGAH MAKSIAT datang?? kite BERDUA_DUAAN nie~"
hehehehe
Mr. Hubby cube melawak~
tp mmg besh ar..
musti lg besh kalo de org serang kami, tibe2 kami TAK BERSALAH!!

hahahahaha~
dulu kami mmg tak berani lgsung nak dating2 kat taman, takut kene CEKUP!!
ingat mak bapak oi!! keje lg kene buang plak, study kene gantung plak!! hahahaha~
but skang nih!! cm sonok gile..
cm nk wat jahat kat tgh2 org pon tak payah pk banyak kali
mau peluk2 pegang2 pon takde hal punye!!! :D


mmg kami sedang diulit cinta :D
biase la, pengantin baru..
doakan kami kekal bahagia ke akhir hayat ye..? 
amin

BAHAGIA vs DENGKI
berbalik pada tajuk di atas..
hm...Mr. Hubby de cakap... 

"kite takle sgt tunjuk kite bahagia depan org..
gmba pon tak perlu nk upload byk2..
ye ar..org ni kadang2 takle tgk kite bahagia n gembira..
ade je manusia yg memerhatikan kite, n mau mnjatuhkan kite.."

betul jugak cakap Mr. Hubby tu...
Ms. Izyan penah rase dikenakan org..sbb mungkin die jeles ngn kebahagian n kejayaan yg dicapai...walaupun kite tak pernah terniat utk menunjukkan pencapaian kite tu..tp musti de je yg memerhatikan kite...

Tp, Allah senantiasa bersama hamba-Nya~ hanya Dia tempat kite mengadu dan berserah..sesungguhnya kejayaan, kebahagian dtg dr-Nya, bile2 mase juga Dia berhak mengambil kesemuanya kembali..

Category: 2 cambest

2 cambest:

Lil^GriZzLe said...

aku setuju, sekarang banyak orang gila meroyan, tak boleh tengok org bahagia sikit, mesti nak dengki. haih.

- Ms. Izyan - said...

hehehehe~ takde kje tuh~ tu asyik dengki je memanjang~~!! padahal kite tak usik derang pon kan..? haih~ :D

Post a Comment