geram tol!!

sakit ati!!!!!!!

tu la yg boleh ckp pasal kes buang baby yg berlambak2 nih!!!!
geram tol!!!!!!!!!!
sangat2 geram!!
mau di luku2 kepala budak ni lah!!!!

tgk paper arini!! - http://www.hmetro.com.my/

de ke paptut buang baby dalam kotak!!
cube korg dok dlm kotak, ape rase???!!!



tp alhamdulillah baby tu slamat lg...~

petikan dr metro sket:
"MELAKA: Seorang bayi lelaki kira-kira seminggu ditemui ditinggalkan oleh individu TIDAK BERTANGGUNGJAWAB di belakang Jabatan Perubatan Forensik dan Bilik Mayat Hospital Melaka (HM), petang kelmarin.
sumber berkata bayi terbabit ditemui berbalut dengan sehelai kain batik dan diletakkan di dalam sebuah beg berwarna merah bertulis 'Parkson' yang turut dilapik dengan tilam nipis"

tp pe la nasib baby tu membesar nnt..
hm...

ni nak pesan sket kat budak2 nih!!!!!
BLAJAR RAJIN2..!!
KEJE ELOK2...!!!!
CARI PAKWE PON YG ELOK2 LAAAAAHHHHHH!!!
JAGA DIRI, MARUAH TU!!
KALO TAK TAHAN SGT....KAWEN JE DULU~
ADOI!!!!
JGN CONTENG ARANG KAT MAK ABAPAK..
JGN MALUKAN DIRI SENDIRI!!
INGAT MASA DEPAN!!!
SIAN LA KAT KORG PUNYE BABY TU!!!!
DOSA KORG PON BERTAMBAH2!!
TAK INGAT MATI KE..???!!!

*maaf emosi, tp mmg aptut kite emosi bukan??*

3 cambest:

efanina said...

tu r..memang macam2 hal la skunk...baby tu wat cambuang ank kucing jeh...dunia nak kiamat owt...

- Ms. Izyan - said...

ishk2...takut wooOoOooo~ dosa aku pon byk lg..
ishk2....~

Aby Umy said...

morning sista,,,
berkunjung pagi

Post a Comment