update! update!

ishk2..lame tol tak update!!
menyepi sbb BZ bergelar IBU muda~!! hehe..muda ke?? boleh laaaa, kan??

alhamdulillah, Ms. Izyan dah selamat melahirkan seorang bayi lelaki yg diberi nama
MUHAMMAD IZZ MUZAFFAR B EMAR IMRAN.

panjangkan??
actually kami nak namakan Izz Muzaffar je = kekuatan, yg beroleh kemenangan
tp Abah Tok Kelantan soh tambah Muhammad, lg afdal katanya

kami tak kisah, lg suka kalau org terdekat menamakan anak kami :D

alhamdulillah, menurut beberapa org cerdik pandai, nama tersebut sgt baik dgn Muzaffar, moga-moga Muzaffar jadi anak yg baik n hamba yg beriman kelak. Amiinnn~

ohye, Muzaffar dilahirkan di HUKM, Cheras, 8 februari 2011 tepat jam 4.48 pagi, seberat 3.34kg

terima kasih banyak2 kepada semua yg sudi mendoakan keselamatan kami berdua :)

sejak tu, bermulalah idup Ms. izyan menjadi seorang IBU :) waaahhhh~ sgt excited kan?? :D hopefully Ms. Izyan boleh menjadi ibu yg baik dan mampu membimbing Muzaffar jadi anak yg soleh, dibantu oleh Encik Abah tersayang dan keluarga terdekat, serta kawan2 yg sentiasa memberi semangat dan dorongan

Skang Ms. Izyan nak tuka nama jadi Mummy Izz. hehehe~

Category: 1 cambest

1 cambest:

elhafidz said...

Mummy Izz~! Ahak. May Allah bless you and your family always :D

Post a Comment