konvokesyen

konvokesyen utm utk kali nie dah pon start. sonok tgk senior yg dah abis blaja grad arini n esok. insyaAllah bulan 8 nnt giliran aku plak..

even yg diz time mini konvo, tp tak kurang meriahnya. ramai sungguh yg dtg. smpai ujan2 ptg td pon ramai tak berganjak nak tgk palapes utm wat persembahan. Tertarik sungguh tgk askar dari ulu tiram buat persembahan bersama anjing perang. cara latihan,mengawal anjing tersebut wat ramai org kagum, tmasuk aku.

tak sah kalo pesta tanpa gerai jualan. baaaaaannnnyyyaaaakkkk~~ nye baju....hish~ rambang sungguh mata aku nih! dlm sibuk2 org lelaki g smayang jumaat, aku plak g sibuk2 g pesta konvo. huhuhuhu~ kalo nengok je takpe..tp......ishk2...kerana nafsu..duitku melayang-layang... gile! dah la nak abis sem ni...

mlm ni tak sempat nak tgk prof izi bg forum..wat psm daaa~
sedey plak.. 'RENUNG2KAN, DAN SLAMAT BERAMAL..'
even aku tak bape suke sgt die, tp bole la...nak harap dr fadhilah kamsah dtg..ntahle..mase skola rendah je dulu penah die dtg bg motivasi. mase tu die tak pemes sgt kot, mase aku darjah 5/6. best ar die..idola aku!!

dulu mmg aku teringin nak jadi kaunselor, tp..ntahle..terlari cabang len jugak. takpe, insyaAllah, kalo ditawarkan dpt jadi lecturer, mmg aku wat tugas tersebut sehabis baik!! coz aku mmg suke bercakap dan bergaul dengan orang ramai, apatah lagi dalam mengeluarkan pandangan dan idea-idea untuk berkongsi dengan org lain :)

skg tgh usahakan utk settlekan PSM supaya aku dpt konvo tepat pada msanya. Doakan kejayaanku ya?? bye :)
Category: 0 cambest

0 cambest:

Post a Comment