bz


mintak maap to kawan2 sume, thanks to paan tanye khabar Ms.Izyan..

kebelakangan nie bz sgt since dok umah...kene jaga n layan si comel, Aiman.

Kelmarin Opah masuk spital, tibe2 demam panas n takleh bangun..

so, Ms.Izyan kene bermalam di hospital menjaga Opah tersayang..

Alhamdulillah, Opah dah pun kuar spital petang td, n skg tgh berehat di umah Paksu kat Wangsa Maju. Penuh umah Paksu, anak2 n cucu2 Opah datang.

Cian jugak tgk Opah, biasa la bila kita dimamah usia, macam2 sakit yg datang. Opah still sakit2 lagi..skg hanya bergantung pada ubat tahan sakit - painkiller - sbb doktor tak tau nak wat pe dah..tulang Opah dah rapuh, so..tulang tu compressed, takde space2 yg sepatutnya...

Esok pagi nak g JB, angkut2 barang yg ada kat kolej n nak anta tesis. petang balik KL balik, konvoi 2 keta ngn ibu n ayah n adik2

hopefully pasnie leh smbung jaga Opah...

Doakan Opah Ms.Izyan sihat2 seperti biasa ye..?? thanks....

4 cambest:

CaPiQa said...

get well soon, Opah!

intan jage opah ngan aiman elok2 taw. jage diri juga ye..

DilOt said...

amin..semoga opah ms.izyan cepat sembuh..

- iNtaN @ kEcHik - said...

ye..thanks...
thanks to CaPiQa n Dilot...

Da' daffodil D said...

D doakan opah ms izyan sehat..
kim salam kat aiman comel ye.. :)

Post a Comment