~emo~

kejap je mase berlalu..rupe2nye dah mgu akhir utk sem nie..
insyaAllah aku akan menjalani final xm 21/4 nie.. wish me luck!

sbnanye aku tak realize pon diz week adalah mgu terakhir aku kat cni..ct yg bgtau, thnks ct.. n jumaat nie adalah kelas terakhir yg akan aku attend kat UTM Skudai ni...ishk2.. cam sedey plak..

patut la byk sgt keje lately nie..rupenye dah nak abis blja dah aku nie..

byk gak bende last kat utm nie mgu nie..

1- esok last present PSM 2!! huhuhu~ last kene kutuk kaw2 kot :P
2- jumaat kelas Quality Control yang terakhir..
3- jumaat gak kali terakhirnya aku amik kuiz kat UTM Skudai nie..
4- jumaat lagi..wat kali terakhir aku presentation....present learning portfolio kat kelas bi..
5- jumaat jugak lagiiiiiii...kali terakhir aku nek bas balik umah dr JB ke Kuala Lumpur dan mengadap Puduraya yang penuh habuk dan sesak~~~~
6-isnin ptg insyaAllah aku akan balik nek bas ke UTM dr KL naik kat puduraya lagik!
7-isnin nnt kali terakhirnya aku nek teksi yang cekik darah kat sri puteri skudai ni... hampeh tol! patut RM3/4 je jadik RM12 sekepala... tak gune meter...hm..takde pemantauan!!!
8-lupe! jumaat nnt kali terakhir la kowt..aku tgk kawan baik yg cam dah tak baik skg nie..blaja dalam kelas..huhuhu~ miss her..susah senang bersama..but at d end jd cam tak best plak..angkara -------ntahle..... :(

hm..byk sgt dugaan n ujian aku lalui kat UTM Skudai nie..lain benar rsenye mase kat UTMKL yg masing2 sonok, happy n enjoy je!! kawasan yg kecik memudahkan segala aktiviti n dpt jumpe ramai2 kawan dr course lain2..

dulu teringin sgt nak jejak UTM Skudai..ye la...tempat besar mst lg best..tp ntahle~~ best lg kat UTMKL...

pada kawan2 sume..maaf kalo de aku tersinggung perasaan o wat pape yg menyakitkan hati..tak terniat pon kat hati nie nak wat bende yg bukan2..

hopefully pasni kite dpt jawab final exam ngn cemerlang n dpt keje best2! pada yg smbung master n phD tu, good luck jugak!!! teruskan usaha korg!

pada Sarah, Azie, Asma n Ida..thanks sbb macam rapat n memahami jiwaku ini.. ceh~~

luv u all~

*mlm nie agak sedey..emo..mengenangkan segala kisah silam...*

to be continued....
masih ada yg tersirat tak dpt dilafazkan...
angkara keje yg bertimbun...

0 cambest:

Post a Comment